Part 5 : Mora Argan Facial Cleanser



Assalamualaikum uols ! :)

Harini Aalia hendak bercerita pasal Mora Argan Facial Cleanser by Mira Filzah. Bagi yang penah mencuba mesti tahu kebaikannya..bagi yang belum cuba...jom kita intai apa itu MORA Argan Facial Cleanser.


Susah tak nak cari pencuci muka yg sesuai dgn kulit kita? Sama lah! 
Kata-kata dari founder Mira Filzah kenapa MORA Argan Cleanser dikeluarkan.
(Susah sgt Mira nk cari pencuci muka yg betul2 serasi dgn kulit, nasib baik kulit Mira tak ada masalah sgt Alhamdulillah. Disbbkan Mira rasa susah nk cari pencuci muka yg best, Mira keluarkan MORA Argan Cleanser)



Apa ingredient yang ada dalam Argan Facial Cleanser kami? Haa meh baca. Yang penting kami guna kan Argan Oil sebagai base. Dan banyak bahan sampingan lain yang sangat elok untuk kulit muka. Ramai yang dah pakai, diorang kata sangat best dan kulit muka rasa lembut dan tegang. Masih lagi keliru...ok ?




Apa yang bestnya tentang Argan Facial Cleanser ni menurut Mira Filzah....

Pertama sekali, cleanser ni best sebab ianya tidak mengandungi chemical. Lepas tu Mira gunakan Argan Oil sebagai base. Ada juga campuran organik yang lain seperti Sweet Almond Oil, Macadamia Oil, Witch Hazel, Vitamin E, Vitamin C dan Aloe Vera. Haa google shj! Banyak betul kebaikan utk kulit! Bila cuci muka guna Argan Facial Cleanser MORA ni, muka akan rasa lebih lembut dan segar. Lepas pakai Argan Facial Cleanser MORA, sapu pula signature pure Argan Oil @moraessential sebelum tidur. Perfect combo! 😘 Tak percaya? Tengok

Produk yang paling dibenci oleh jerawat, kesan jerawat yang degil, rashes, kulit kering, dan pelbagai lagi masalah wajah. 

Berminat ? Untuk tempahan , email kepada aliaaboutique@gmail.com 
@sms/whatapps : 011-1432 6554

Argan Facial cleanser
RM60 per bottle (50ml)

postage : 
RM6 for semenanjung
RM10 for Sabah Sarawak

Untuk COD : 
Kajang - Metro Point/Giant Prima Saujana
Semenyih - Tesco Semenyih

No comments:

Post a Comment